Репутація компанії в Інтернеті. Що робити з негативом?
SERM – це комплекс дій для управління репутацією бренду чи окремої людини. Робота над іміджем – безперервне вдосконалення та турбота про ваш бренд. Що, власне, робити для покращення вашої репутації в інтернеті?

Використовуйте негатив та позитив на свою користь. Позитивні відгуки застосовуйте, щоб підкреслити сильні сторони своєї продукції/компанії. Це підштовхне людину до здійснення покупки. Негативні відгуки допоможуть вам виявити слабкі сторони вашого товару/послуги

Закріпіть позитивну репутацію. Якщо ви натрапили на хороший відгук про свою компанію – обов’язково відреагуйте на нього. Також не соромтесь публікувати на своїх сторінках в соцмережах чи на сайті відгуки клієнтів. Це показник того, що люди цінують ваш бренд.

Що робити з негативом в мережі? По можливості відповідайте на всі негативні коментарі, але робіть це правильно. Раніше ми публікували на сторінці пост з рекомендаціями, як коректно відповідати на негатив.

Репутація компанії чи окремої людини – дуже тендітна річ. Намагаючись покращити свою репутацію, важливо не нашкодити їй ще більше. Ось поради, як захистити репутацію.

  • Не мовчіть. Помітили негативний коментар – одразу дайте відповідь. Якщо його проігнорувати, знайдуться користувачі, які охоче прокоментують негативний відгук ще одним. Покажіть своїм клієнтам небайдужість.
  • Не видаляйте коментарі. Цільова аудиторія обов’язково це помітить і може сприйняти як небажання нести відповідальність.
  • Не шукайте виправдань. Якщо ви помилились, і ваші клієнти вам на це вказали, зробіть висновки та скористайтесь цим досвідом задля вдосконалення.
  • Забудьте про агресію. Ніколи не відповідайте на агресивні коментарі у тому ж дусі. Продемонструйте терплячість і виваженість у висловлюваннях.
Поєднуйте управління репутацією та SEO. Правильно оптимізований пошук допоможе показувати в першу чергу позитивні відгуки про вашу компанію. Постійна робота над оптимізацією ховає негативні відгуки на другий план при пошукових запитах.
Київ, Україна